الثلاثاء، 12 أغسطس 2008

The Difference between the Man And The Woman


هناك 4 تعليقات:

dr_samarmar يقول...

ههههههههه


كويسة بس فى حاجة

مابقاش فيه فرق دلوقتى خلاص
احنا الحمد لله يا سلمى خدنا خلاص حقنا و زيادة شوية كمان

هما اللى بقو حنفية ههههههه

معلش انا عمالة أضحك و مهيسة اعذرينى

حياتي كلها لله يقول...

زيك يا قمر
طبعا إحنا أخدنا حقنا خلاص هو في حد يقدر يقول نص كلمة إحنا خلاص بقينا boss

قلم رصاص يقول...

هههههههههههههههه

على فكرة يا دكتورة سلمى الموضوع مفروض انه على سبيل التهريج ليس إلا

لكن لو انتوا واخدينها جد صدقوني دي هتبقى مشكلة فكرية كبيره اوي.. مين فكرية دي ..ههههههههههه

المهم

انا شايف ان دي مجرد صدف لغوية بحتة فقط ولاغيرها شيئ أخر

وانا عارف انه هناك بعض المتشددات اللائي يأخذن هذه المواقف على محمل الجد

واحيانا بيوصل الأمر الى التعدي على الذات الاهليه والعياذ بالله ..

وهديلك مثال حي جدا

فيه احدى المدعوات بالمفكره الكبيرة .. على ما أظن نوال السعداوي الله يحرقها بجاز .. ههههههههههه

أمين يارب أمين .. قالت : هو ليه المأة مظلمة لدرجة كبيرة أوي .. طب ليه مبنقولش لا إله إلا هي .. بدل لا إاله إلا هو !

شايفه المستوى الفكري وصل لحد فين والعياذ بالله

ربنا يهدي الجميع

وانا بامانة باشكرك على البوست الجميل.. وانا عارف انه على سبيل المرح ليس الا

تقبلي مروري وتحياتي

غير معرف يقول...

ابن بطوطة .عزيزي الكاتب .يقولون وعين الرضا عن كل عيب كليلة وعين السخط تبدي لك …. .الاعتراف بالحق فضيلة .انت لم تعذب دبي لاطلب لها الرأفة فسامحني لابد اني كنت مشحونة بعواطف متأججة في ذلك الوقت وللحقيقة يظل لك رأي خاطف لانك مررت مرور لكرام بها اما انا فقد عشت فيها سنين لذا فانا احبها واحب من يحبها واحب من سيحبها ..فهل تتكرم ان تحبها .ستقول في سرك مجنونة وساقول لك نعم نعم